Kørselspenge mm. til frivillige

Kørsel udbetales af bogholderen og udlæg refunderes af bogholderen. Bogholderen er Jacob Holm, som bl.a. kan kontaktes på kasserer@aalborgkajakklub.dk.

Både kørsel og refusion skal godkendes af et bestyrelsesmedlem inden bogholderen laver en udbetaling. Enten send din kørsel eller dit bilag på mail (sæt evt. bogholderen på cc) til et bestyrelsesmedlem, eller læg det i skuffen "kasserer" i bestyrelsen i klubben.

Kørsel

Hvis du har lagt bil til en aktivitet i AAK, så får du 2kr/km per kilometer.
Skriv et bilag med antal kilometer og skriv hvorfor/hvordan/med hvem eller hvad der nu er relevant. Send bilaget til et bestyrelsesmedlem eller læg det i skuffen i klubben
Kørsel kan være:
  • Hvis du har kørt i egen bil til kursus
  • Hvis du har kørt en kajak til reparation på et værksted
  • Hvis du har kørt roere til stævne/løb/fælles klubtur
    • Bemærk at man ikke må udbetale kørsel til udøvere, kun til frivillige. Dvs. du kan kun få kørsel hvis du har haft andre medlemmer med i din bil.
    • Kørsel til stævner, løb og klubture over 250km i alt skal forhåndsgodkendes af bestyrelsen
  • Osv. Der er helt sikkert flere anledninger, hvor frivillige bruger egen bil

Udlæg

Hvis du har haft udlæg for Aalborg Kajakklub skal du lægge bilaget påført navn, konto og reg.nr. samt underskrift fra bestyrelsen i kassererens bakke kontoret i klubben. Du skal også skrive hvad indkøbet er til. Alternativt kan du sende bilaget på mail til et bestyrelsesmedlem.
Du kan ikke få pengene overført via mobilepay; kun via bankoverførsel